2012. szeptember 12., szerda

Nem egyperces, de majdnem :)

Hát...khm... tulajdonképpen egy egypercesnek is felfogható, de ez csak egy kis párbeszéd. Remélem tetszeni fog, mert ezt muszáj voltam papírra (képernyőre) vetni :)




- Szeretlek.
- Szeretsz? De hát... én kétbalkezes vagyok.
- Majd nem adok a kezedbe kést.
- Mindig felbukok a saját lábamban.
- Ott leszek melletted és elkaplak.
- Szétszórt vagyok.
- Majd összeszedlek.
- Én...
- Oké, elég volt.
- Rájöttél, hogy mégsem szeretsz?
- Miért akarsz lebeszélni magadról te butus?
- Én csak...
- Csitt! Engem mindez amit felsoroltál nem érdekel. Érted? Engem az érdekel, hogy okos vagy vicces, jókat lehet veled beszélgetni, megértő vagy. Bármit elmondhatok neked, tudom, hogy nálad biztonságban vannak a dolgaim. Mert megbízom benned. Szeretlek. Minden tökéletlenségeddel, mert hidd már el, te így vagy tökéletes! Hányszor mondjam még, hogy elhidd?
- Nem kell többször, mert... én is szeretlek.

Véleményt...? ^.^

7 megjegyzés:

  1. jujj. Nekem is kell.*-*

    Egyébként semmi újjat nem tudok mondani;imádom az írásod.<3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóóóó *.* Mintha csak magamat és a páromat hallanám :) :$ <3

    VálaszTörlés
  3. Igen Buboréék., nekem is kéne..:$ :)
    Köszönöm szépen, én ennek a réginek is iszonyatosan örülök..:$ :D

    Zsófii köszönöm :) Hihi :)

    VálaszTörlés
  4. Szia, benne vagy egy linkcserében?
    http://letezzvelunk.blogspot.hu/
    Mese

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia persze :)) Ugye jó lesz, ha úgy raklak ki, hogy Létezz velünk! ? :)

      Törlés
  5. Szerintem aranyos. :) Egy apró helyesírási hiba: jól, helyett jót lehet veled beszélgetni.
    Ügyes vagy Gréé!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ani! :) A javítást is, mindjárt javítom benne is :)

      Törlés