2013. július 2., kedd

Egyperces :)

Újabb egyperces született, kicsit dühös, kicsit fájdalmas :) Fogadjátok szeretettel! :)




Fénykép


Bámultam a képre, az érzéseim kavarogtak. Dühös voltam, csalódott, de közben… közben éreztem azt a furcsa érzést. Amikor a szívem majd szétszakad, mert annyira szeret, mindhiába. Egyre csak néztem a képet. Tartottam a kezemben, és éreztem, ahogy megremeg a térdem. Az asztalba kapaszkodtam, majd lassan leereszkedtem az ágyra. Megeredt a könnyem, és már nem tudom miért sírtam. Nem a düh könnyei voltak, nem is a csalódottságé. A szerelem könnyei voltak, a mély, mindent elsöprő szerelemé, amely idővel talán megfakul, de el nem múlik soha teljesen. Döbbenten néztem a fényképen lefolyó sós cseppet, és nem értettem magam. Sosem volt az enyém. Akkor? Miért fáj úgy újra látni? Miért fáj, hogy jobban néz ki mint valaha? Miért érzem nyomorultul magam, mert tudom, hogy soha nem lehet az enyém? Miért érzem azt, hogy elszalasztottam egy lehetőséget, hogy volt egy esélyem, amit eljátszottam, és soha nem lesz már több? Lehet, hogy ez az igazság. Talán. Vagy talán csak túlreagáltam. Ez csak egy fénykép. Egy átkozott kis papírdarab, ami a sosem volt boldogságra emlékeztet. Vele. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése