2012. augusztus 30., csütörtök

11 kérdés, 11 válasz :)

Farkas Ani engem is kérdezett a Liebster Awards keretein belül. Itt olvashatjátok válaszaimat! :)

 1.) Mit jelent számodra az írás?
- Hobbit. Megnyugvást. Az önkifejezés egy eszközét.

2.) Melyik a kedvenc könyved, és miért?
- Nagyon nagyon sok könyvet szeretek, de Alex Flinn : Beastly -jét még semmi nem tudta kiütni a nyeregből. Talán mert minden benne van amit én szeretek... egy icipici varázslat, sok szerelem, humor és még több virág :)

3.) Bétázod-e valamelyik ismerősöd írását/írásait, és ha igen mi a véleményed róla ?
- Igazából bétázásnak nem nevezném. Akárki megkér szívesen olvasom és véleményezem az adott írást, de mindig hozzáteszem, hogy azért nyakát ne tegye a dolgokra amiket mondok... Nem tudom, nem érzem magam "elég"-nek ahhoz, hogy valakinek az írásait bétázzam, amíg én magam nem tudok jól teljesíteni.

4.) Földünkön beköszöntött a Jégkorszak, és a világ összes országának kormánya felszólítja a lakosságot, hogy tüzeljen el mindent, ami éghető? Melyik az a könyv, amit inkább megfagynál, de nem hagynád, hogy a lángok martalékává váljon?
- Hmm, ez nehéz kérdés... az egész könyvtáram nem jó válasz? Nem tudnék egyet kiemelni, és ezerszer inkább égetném el az összes cuccomat mint a könyveimet...

5.) Kitől vennél szívesen írás leckéket? (Lehet már nem élő író/írónő is.)
- Szabó Magdától, mert hatalmas írónő volt, mert az összes regénye amit eddig olvastam lebilincselt és mert nagyon tisztelem őt és egész munkásságát.
J.K. Rowlingtól, mert őt is fantasztikus írónőnek tartom, és mert felépített egy világot, mely generációkkal szerettette meg a könyvek varázslatos világát.
Beninától, mert imádom, ahogy ír, amilyen történeteket kitalál, ahogy csavarja a szálakat...!
Sőt, én úgy vagyok vele, hogy akárkitől szívesen tanulnék aki már befejezett egy könyvet, mert volt hozzá ereje, kitartása... :)

6.) Mióta van blogod, és milyen célt szolgál?
- Igazság szerint egyáltalán nem régóta... Talán idén március... nem tudom. A blogomat tulajdonképpen azért indítottam, hogy ösztönözzön engem az éppen folyamatban lévő munkáim befejezésére, hisz az olvasókat nem hagyhatom cserben! Aztán az is közrejátszott, hogy a számítógépemen eldugva senki nem fogja olvasni azt amit írok, nekem pedig szükségem van a visszajelzésre, hogy fejlődni tudjak. :)

7. Tudnál élni olyan világban, ahol nincsenek könyvek?
- Röviden és tömören: NEM!

8.) Van-e olyan tevékenység pl.: sport, amelynek végzése közben ihletet kapsz az íráshoz?
- Futás közben szoktam rajta agyalni, de ugyanígy olvasás közben is. Nagyon gyakran van, hogy például egy idézet ihlet meg.

9.) Ha hatalmadban állna feltámasztani három művész embert (pl.: írót, költőt, énekest, festőt stb. ), kiket hoznál vissza az életbe?
- Heath Ledger-t. Freddie Mercury-t, és Amy Winehouse-t biztosan... de annyian vannak még...

10. Melyik ma is élő író és/vagy írónő regényeit filmesítenéd meg?
- Benina Bíborhajú sorozatát, de csak ha nagyon regényhűen csinálnák meg... Simone Elkeles Tökéletes kémiáját... de nem vagyok nagy könyvmegfilmesítés párti, mert számomra ha újra látom őket filmen elvesznek a saját elképzelt szereplőim... A könyvnek saját varázsa van, amit a film az esetek 90%ában nem tud visszaadni.

11.) Melyik az a könyv, amit a világ összes kincséért sem olvasnál el még egyszer?
- Az Egri csillagok... nekem az kínszenvedés volt...


És 11 dolgot magamról :)

1.)  A 3 a szerencseszámom, ugyanis 3. hó 3-án születtem.

2.) 180 cm magas vagyok, amit hol szeretek, hol utálok.

3.) Az írás mellett olvasni és rajzolni is ugyanúgy szeretek.

4.) Egy ideje futok, és ZUMBÁzom. 

5.) Szeretem a lovakat, egy időben lovagoltam is.

6.) Sokszor szoktak idézetek megihletni.  

7.) Kicsi koromtól kezdve írok mesét, verset.

8.) Nagyon sokat gondolkodtam mire megnyitottam a blogot, de végül egyáltalán nem bántam meg.

9.) Sálmániás vagyok.

10.) A kedvenc évszakom a tavasz.

11.) Legjobban a meleg színeket kedvelem, de az összes színt imádom. Minél színesebb valami, annál jobb!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése