2012. augusztus 7., kedd

Megjöttem, de lassan megyek is :)

Nem tudom észrevettétek e, avagy sem, de az utóbbi jópár napban kissé passzív voltam. Ez azért van, mert nyár van, én meg ha tehetem, akkor igenis alig fürdőruhában égetem magam a napon, ez pedig annyit tesz, hogy táboroztam. Sajnos azt kell mondjam, hogy egész augusztusban ilyen leszek, hiszen nekem még most indul be a nyaralásszezon, ebben a hónapban nem sokat leszek itthon. Ettől függetlenül megpróbálok igyekezni az SFL második fejezetével, amit már nagyon régen ígérek, de higgyétek el halad az, ilyen hosszú fejezetet még talán soha nem is írtam. Ez biztató, vagy nem, azt döntsétek el ti, mindenesetre én beleadok apait anyait, (ebben az esetben inkább anyait - bocsi apa), és előbb utóbb készen leszek. Remélem előbb mint utóbb. Egyébként a Balaton megihletett, már szedem össze a gondolataimat egy történethez, ami alighanem csak egy kis egyperces lesz, de már az is valami a mostani hosszú hallgatásom után. Még egyszer ne haragudjatok, de a nyár az nyár, és megmondom őszintén szívesebben vagyok odakint, mint a számítógép előtt görnyedve. További jó pihenést mindenkinek, aki (úgy mint mi) még nem volt nyaralni, annak jó nyaralást, aki már volt az remélem jól érezte magát, szeptembertől pedig újra aktívabb leszek! Puszi! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése