2012. augusztus 22., szerda

SFL :)

Mivel már lassan bűntudatom lesz attól, hogy milyen sokáig húzom az SFL 2. fejezetét, hoztam nektek belőle egy friss, lovas részletet. Remélem tetszeni fog, én pedig a héten igyekszem befejezni.



" Olyan tökéletes összhangban mozog ló és lovasa, mintha egy lenne a testük. A két izomzat is hullámzik egyik a másik alatt, de mindkettő gyönyörűen. Körbevágtatnak a pályán, majd kiugratnak a kerítésen, és elsuhannak az ellenkező irányba mint ahol én állok. Addig figyelem a tágas zöld mezőn egyre távolodó lovat mígnem már nem is látom.
Fantasztikus a szabadságnak e formája. Mikor ember és ló ilyen bizalmas kapcsolatban élnek, az maga a tökély. Az egymásba vetett hit, és a szabadság együttes érzése felemelő lehet mind a két fél számára. Én soha nem éreztem még ilyet. Sosem volt kapcsolatom a lovakkal, de még csak lovas emberekkel sem. Nem érintkeztem ezekkel a hatalmas állatokkal, és így tartottam is tőlük. Most azonban vágyom rá. "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése